Bildbomb


Ungefar har bor Annelie (Gunnarstedt), vi for ut hit forsta dagen och hamtade Jennys grejer. Hon bodde jattefint!


Har bor vi med tre andra franska tjejer. Vi hatar det som fan, haha! Vi misstänker att en av de prostituerar sig eller strippar ;P


Frappuchino Mocha, yum!


Basta sushistallet Wasabi!


Parken.




Det var sa gott! Vi har atit darifran nastan varje dag :)




Mitt HM-fynd.


Alla kan bortse fran den har utom min syster Mia. Ar det de hara walkers du mena? Kopte en liten pase lattsaltade och jag tror papper smakar mer an dem.


Pavag till Tunnelbanestationen.


Vi bor i Kensal Green som ligger i zon tva.






Primark!


Fyndade nagra plagg. Det ar galet inne pa Primark, folk sliter i kladerna, knuffas och slanger allt pa golvet som de inte vill ha.


Pa fotterna mina ser ni ett annat fynd, 25 pund pa Barrats.










Har ser de ocksa pa Salander :)


Jag idag pavag in till Oxford Circus.


Jag drog pa morgonen utan och ata och gick i affarer tills jag holl pa svalta ihjal. Sedan gick jag in pa Pizza Hut, maten tog ganska lang tid och nar jag val fick den slukade jag den varm som den var, jag har brannsar fulla munnen :P

That's all for now. Tror inte jag kommer skriva nagot mer innan jag kommer hem. Min mobil funkar inte heller, har inte gjort det pa hela dagen. Nu ska jag traska hem till Jenny, hade! :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

man ser att alla hittar något fint på primark, vill med dit!

2010-07-30 @ 07:57:26
URL: http://dearjulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0