Hej alla!

Kan val borja med de daliga nyheterna kanske? Det ar sa att Jenny och Jag har bokat biljett hem. Vi pratade en massa igar, Jenny berattade att hon inte vill gora London langre och jag forsokte vara realistisk och inse att jag kroppen inte pallar. Vill heller inte vara har sjalv. John bokade at oss igarkvall sa den 20 juli ar vi tillbaka i Sverige.

Och vilken dag det var igar, satan vad jag fick konka pa min tunga vaska, upp och ner for trappor, och ont na sa forbannat. Jenny hjalpte mig och aven nan britt. Men vi kom till boendet tillslut. Val dar mottes jag lite av en chock, vi skulle bo pa ett "dorm"! Vi delar rum med tre andra franska tjejer. Jag kan inte annat an att lita pa dem, att de inte ska sno vara grejer, de maste ju ocksa lita pa oss.

Idag har vi shoppat pa oxford street! Har varit pa Topshop, H&M, Bershka, Mango, Banana Republic, Next, Miss Selfridges, New Look m.m. Vi har aven atit take away sushi i en park! Mys! :) Provade en Frappuchino pa Starbucks ocksa, himla gott, jag som inte ens gillar kaffe.

Far verkligen andra planerna nu, vad ska man gora som turist pa en vecka i London; ga pa musikaler, madame tussauds, eeeehm...? Vad gjorde du och Danne, Mia? Vad var det roligaste? :)

Kommentarer
Postat av: Syster Emma

Är hos mamma och pappa, pappa kom inrusandes att han hade fått ett sms av dej :) Tråkigt med din rygg, men bra att du har tid på dej att se London :) Jag skulle fara och se musikaler om jag var du, se Big Ben såklart, gå på madame tussads + där dom har kändisar som vaxdockor (för det är tydligen inte på tussads). Shoppa på affärer som inte finns tillgängliga här :) Googla så kanske u får några ideer vad du kan göra mer, kanske åka en sån där röd guide/turistbuss man ser på filmer?? :) hehe.. Mamma undrar vilken tid ni kommer hem 20 juli, hon åker ju till sthlm samma dag på kvällen.. Ta hand om dej, och ha så roligt som du bara kan ha det! :) Så syns vi nästa vecka!! Kramar från oss här hemma! <3

2010-07-15 @ 20:47:38
Postat av: Mia

Hörde just av mamma å pappa att du kommer hem på tisdag men det är bra att du inte är där själv. Vi såg fotboll,åkte dubbeldäckaren sån där öppen sak då ser man allt big ben london eye mm,harrods,vandrade tror vi vandrar än så mycke gick vi ha ha.madam tusså stavningen fel men då vet du vad jag menar vi hann aldrig dit men hade velat gå där å så gick vi till slottet eller vad det nu heter å picadilly circus tror jag man körde förbi med bussen.Vi gick på en "riktig" engelsk pub drack ölet carling jättegott å chipsen missa inte dom riktigt goda kan dom ha hetat walker nåt sånt tror jag men jag var jättehungrig kan ha spelat en stor roll levde på chipsen å cola när vi var där blev inte impad av deras mat,Ska det inte finnas ett jättestort varuhus där?en våning leksaker en våning skor etc vet ej vad det heter

2010-07-17 @ 22:04:04
Postat av: Mia

Fotbollen å frukosten på hotellet var det bästa!!Men tycker du om musikaler borde du se en om tid pengar plats finns "alla" säger om man ska se en musikal se i london men vad vet jag.Kram mia

2010-07-17 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0