Lordag redan!

Oh my gosh vad tiden gar! Vi strosar runt har i London, kikar i affarer, hanger i parker och dricker vin, snipper in pa starbucks ibland och gor vad vi kanner for. Jenny har liksom gjort allt har i London och har inte sa mycket pengar att rora sig med, sa vi kan inte gora vad som helst... Men det ar tur jag har henne, jag vet inte riktigt alltid vart vi ska ga ;)

Min rygg har blivit grymt mkt battre, nastan som innan, lider ingenting av den nu! Lite surt att jag bokat hem, men jag trodde jag var totalpajad eftersom det kandes lika illa som typ i mars. Trodde det skulle ta lang tid att laka, ack sa fel man hade. Men fragan ar om Jenny overhuvudtaget hade stannat och om jag hade viljat stanna sjalv, kanske, kanske inte. Nu ar det som det ar iaf.

Kanske man stannar i Sthlm pavagen hem... Landar dar klockan 20:05, nar landar du Mama? Hon ska till Hasse & Bettan.

Nasta gang jag sitter vid en dator ska jag bjuda pa lite bilder, ar mycket roligare da!


Kommentarer
Postat av: mamma

hej hej



jag landar kl nitton på arlanda hör av dig

2010-07-19 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0