På Arlanda

Nu sitter jag på Arlanda och väntar på flyget till London som avgår kl. 11:10. Tills dess ska jag sitta på internet, äta lunch och kanske sova om jag hinner.

Det känns jättekul att få komma till London och träffa Jenny! Hon ska möta mig på flygplatsen vilket jag är enormt tacksam över. Något som är enormt fucking jävla kukjobbigt är att jag har ganska ont i ryggen, det började i måndagskväll, det svider och klämmer i ryggraden och strålar från bäckenet. Jag hoppas det går över och jag försöker att inte tänka på det. Kanske någon tycker att jag är dum som far ändå, men jag vill inte göra Jenny besviken, hon som har varit ensam så pass länge och bokat boende och allt. Nåja, ska som sagt inte tänka på det.



Kommentarer
Postat av: hanna

ha det roligt nu och njut! synd att jag inte hann träffa dej innan du for..;/ men det var dålig planering från min sida. lycka till och ta hand om ryggen!! puss /hansy

2010-07-14 @ 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0